مشکلات زندگی در آلمان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مشکلات زندگی در آلمان
نوشته شده در شنبه 1 تير 1398
بازدید : 56
نویسنده : admin

 

اقدامات لازم جهت آگاهی از مشکلات زندگی در آلمان به چه صورت است ؟
چگونه می توان از مشکلات زندگی در آلمان و اخذ تابعیت آلمان آگاه شد ؟
سطح مشکلات زندگی در آلمان چگونه است ؟
برای مقابله با مشکلات زندگی در آلمان چکار باید کرد ؟
در صورت هرگونه سوال در خصوص مشکلات زندگی در آلمان می توانید با موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نموده و در خصوص مشکلات زندگی در آلمان و راههای مهاجرت به آلمان مانند مهاجرت تحصیلی به آلمان و همچنین تحصیل در آلمان و سرمایه گذاری در آلمان و همچنن مهاجرت کاری به آلمان و در نهایت شرایط ازدواج در آلمان و کار در آلمان و شرایط کار دانشجویی در آلمان و هزینه های زندگی در آلمان به صورت تلفنی و رایگان مشاوره تخصصی دریافت نمایید.

مقدمه ای بر مشکلات زندگی در آلمان
چالش ها و مشکلات زندگی در آلمان به فرهنگ کشور مبدأ و همچنین شخصیت مهاجرین بستگی دارد. برای برخی افراد نقل مکان به یک کشور جدید به خودی خود می تواند یک چالش بزرگ باشد. سایر افراد ممکن است با چالش هایی در زمینه زبان، مشاغل و مشکلات مربوط به خانواده مواجه باشند. از سوی دیگر، برای برخی از مهاجران، تجربه یک شیوه کاملاً جدید زندگی می تواند نوعی ماجراجویی هیجان انگیز باشد. در زیر به تعدادی از این چالش ها و مشکلات اشاره می شود:

یادگیری زبان آلمانی از مشکلات زندگی در آلمان
یکی از مشکلات زندگی در آلمان و مسائلی که مهاجران با آن روبرو می شوند ، یادگیری زبان آلمانی است . کسانی که بخواهند این زبان را در آلمان یاد بگیرند، با مشکلاتی روبرو می شوند. تمام آلمانی ها زبان انگلیسی را در مدرسه یاد می گیرند و بسیاری از آنها دوست دارند آن را در کوچه و خیابان تمرین کنند. بنابراین مهاجرانی که از کشورهای انگلیسی زبان آمده باشند یا به زبان انگلیسی تسلط دارند بهتر است به این نکته توجه داشته باشند. باید بتوانید آلمانی ها را تشویق کنید تا با شما آلمانی صحبت کنند و نه اینکه به عنوان شرکت در یک کلاس رایگان برای تمرین زبان انگلیسی با شما برخورد کنند!

کار و درآمد از دیگر مشکلات زندگی در آلمان
ممکن است برخی مهاجران در آلمان فرصت های شغلی کمتر و درآمد کمتری نسبت به کشور خود داشته باشند. به طور کلی اکثر مهاجرانی که در آلمان کار می کنند، درآمد کمتری دارند، چرا که مالیات ها به طرز باور نکردنی بالا است و ۱۵ درصد دیگر از دستمزد آنها صرف هزینه های بهداشت و سلامت می شود . در بحث مشکلات زندگی در آلمان ممکن است به دلیل نرخ مالیات بالاتر حتی مجبور باشید دو برابر شرایط عادی در کشور خودتان کار کنید. البته باید توجه داشت که پرداخت مالیات ها با بسیاری از مزایای عالی مانند خدمات بهداشت و سلامت در سطح جهانی و استانداردهای باور نکردنی زندگی در آلمان ، همراه است.

در خصوص مشکلات زندگی درآلمان باید توجه داشت که عدم تسلط کافی به زبان آلمانی موجب محدود شدن فرصت های شغلی شما می شود. حتی اگر پس از چند سال زندگی در آلمان به زبان آلمانی کاملاً مسلط باشید، اما هرگز به اندازه یک شهروند بومی آلمان یا کسی که از طریق کارآموزی و تجربه کار مشغول تحصیل در این کشور است، پیشرفت نخواهید داشت.

بررسی اجاره مسکن در مورد مشکلات زندگی در آلمان
زندگی در آپارتمان ها و پرداخت اجاره و تامین هزینه ها یکی دیگر از مشکلات زندگی در آلمان است. شمار افرادی که در آلمان صاحب خانه هستند، کمترین میزان را در اتحادیه اروپا به خود اختصاص داده که فقط ۴۶ درصد است. هامبورگ یکی از گران ترین شهرهای آلمان است و قیمت اجاره در این شهر بسیار بالاست. نرخ اجاره در برلین نسبتاً پایین است و بنابراین اگر به دنبال زندگی کم هزینه در یک شهر بزرگ هستید، گزینه خوبی است. بسته به محله محل سکونت شما در هامبورگ، باید بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ یورو برای اجاره یک آپارتمان یا خانه پرداخت کنید.

در خصوص مشکلات زندگی در آلمان اینگونه است که در برخی محله ها این قیمت احتمالاً به ۶۰۰ یورو برای یک آپارتمان یک خوابه نیز می رسد. ممکن است صاحب خانه از شما بخواهد تا سه ماه اجاره را به صورت یکجا پرداخت کنید، که گاهی علاوه بر اجاره شامل پرداخت سایر هزینه های مربوط به خانه یا آپارتمان هم می شود. بنابراین، توصیه می شود که برای شروع اقامت خود در آلمان مبالغ هنگفتی با خود به همراه بیاورید. همچنین در بحث مشکلات زندگی در آلمان باید بدانید که آپارتمان ها لزوماً دارای آشپزخانه یا ماشین لباسشویی نیستند و ممکن است نیاز به خریداری تمام لوازم خانه و مبلمان جدید داشته باشید. باید توجه داشته باشید که سفارش مبلمان در آلمان ممکن است تا چند ماه طول بکشد و بهتر است زودتر اقدام کنید.

سفر و استفاده از حمل و نقل عمومی جزء مشکلات زندگی در آلمان
سفر به اطراف آلمان و اروپا چندان ارزان نیست. هزینه بلیط هواپیما نسبت به کشوری مانند انگلستان بالاتر است. اگر در شهرهایی مانند برلین، فرانکفورت یا مونیخ زندگی می کنید، گزینه های زیادی برای پروازهای نسبتاً ارزان قیمت به سراسر اروپا خواهید داشت. همچنین سفر با قطار نیز ممکن است فوق العاده پر هزینه باشد و حتی اگر سفر کوتاهی به یکی از شهرهای اطراف داشته باشید، باید تا ۸۰ یورو بپردازید.

در خصوص مشکلات زندگی در آلمان می توان بیان نمود که متناسب با فرهنگ آلمانی که برنامه ریزی تعطیلات خود را از یک سال پیش انجام می دهند، گزینه هایی برای برخورداری از قیمت های بهتر وجود دارد. مثلاً اگر برای رزرو بلیط قطار خود حداقل سه روز اقدام کنید، می توانید بلیط را با تخفیف زیاد و تقریباً نصف قیمت خریداری کنید. همچنین با خرید یک کارت Deutsch Bahn از تخفیف ۲۵ تا ۵۰ درصدی در سفر با قطار بهره مند می شوید. در تعطیلات آخر هفته نیز تخفیف زیادی برای خرید بلیط وسایل نقلیه عمومی، هواپیما و قطار ارائه می شود.

منبع:legalmalekpour





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: